آموزش راه اندازي فست فود
چگونه يك فست فود شلوغ داشته باشيم
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 0
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است

تأثير ديجيتال ماركيتينگ بر فست فود كافي شاپ

 با پيشرفت رسانه‌هاي اجتماعي و كسب و كارهاي اينترنتي رقابت‌ها شديدتر مي‌شوند. بازاريابي يكي از اموراتي است كه اصول خاص و علم بخصوصي به خود را داشته و هر زمينه‌اي اصول بازاريابي خود را طلب مي‌كند. فست و كافي شاپ و رستوران يكي از اماكن تفريحي و محبوب اين روزهاي مردم درسراسر جهان است.

رشد فست فود

ديجيتال فست فود

حساب كاربري خودتان را در شبكه‌هاي اجتماعي گوناگون باز كنيد، آن وقت سرتان با ديدن تصاوير رنگارنگ غذاها گيج مي‌رود. نمي‌توان گفت آپلود اين تصاوير تنها يك سرگرمي است. اگر علم بازاريابي داشته باشيد، مي‌توانيد دريابيد اين موضوع به سياستي مرتبط با بازاريابي رستوران مبدل شده است. ما در اين مقاله قصد داريم به 24 اصول مهم بازاريابي رستوران بپردازيم.

 

كافه ايتاليايي

ارتباط با مشتري در ديجيتال ماركتينگ

اطلاع رساني و ارتباط و جذب مشتريان فست فودها و رستوران ها كاري است كه امروزه با استفاده از فضاهاي مجازي تلگرام و اينستاگرام و اينترنت، بسيار موثرتر از قبل قابل انجام است.

آپ آنلاين

در سه حوزه، تبليغات و اطلاع رساني و جذب، دريافت سفارش و خريد كاملا ميتواند در فضاي مجازي و وب سايت واپليكيشين يا ربات تلگرام انجام شود. البته كيفيت و قيمت دو عنصر اصلي در ماندگاري و حفظ مشتريان است.

يك فروشگاه حتي كوچك با استفاده از ديجيتال ماركتينگ ميتواند ايده غذايي خود و غذاي مخصوص خود را تبديل به يك برند كند.

ديجيتال رستوران

برندسازي ديجيتال

برندسازي فرايندي بسيار زمان بر است و نياز به مداوت و ارائه خدمات بسيار عالي و خوب از نظر قيمت و كيفيت از يكسو و برندسازي ديجيتال از سوي ديگر دارد.بسياري از رستورانها و فست فودهايي كه امروزه در سطح شهر شما برند هستند فقط از كيفيت خوبي برخوردار نيستند وحتي قيمت رقابتي نيز كافي نيست بلكه مداوت بر ارائه خدمات با كيفيت و نوآوري در فروش محصولات براي ايجاد موجهاي جديد تبليغات موجب ايجاد يك برند ميشود.

سفارش آنلاين فست فود

فست فود آنلاين

در بازاريابي مدرن فروشگاه ها بايد مشتريان ثابت داشته باشند و مشتريان غير ثابت را به مشتريان ثابت تبديل كنند و سعي در افزايش اين دامنه مشتريان كنند.

كافه آنلاين استارت آپ

برنامه غذايي آنلاين

همكاري با برنامه‌هاي غذايي آنلاين از ديگر متدهاي روز بازاريابي رستوران است. امروزه اكثر افراد به خصوص ايرانيان عزيز مجهز به گوشي‌هاي موبايل داراي سيستم عامل اندرويد و ios مي‌باشند. اين موضوع نشان‌گر آن است كه اين افراد در طول روز با بسياري از برنامه‌هاي باثبات سروكار دارند. اين برنامه‌هاي غذايي آنلاين در سراسر جهان و همچنين كشور ما قابل دانلود و نصب مي‌باشند.

براي طراحي يك سايت يا سيستم سفارش اينترنتي غذا بايد تحقيقات بازار گسترده اي انجام گيرد و تيم تحقيق و توسعه بازار از نظرات كارشناسان IT  هوشمند و توانمند بهره ببرند

سيستم هاي كامنت گذاري و اظهار نظر در مورد غذاها در سيستم سفارش اينترنتي غذا كمك مي كند تا مشتريان با شما ارتباط دو طرفه داشته و وفادارسازي مشتري  بهتر محقق شود.

فست فود ديجيتال

مك دونالد

مك دونالد در طي سالها فعاليتهاي بازاريابي هوشمندانه اي داشته است ، و اغلب از ديجيتال براي هدايت مردم به سمت آن طاقهاي طلايي جادويي استفاده مي كند.

مك دونالد در گذشته به همه چيز مربوط به مواد غذايي بود ، اما در سال 2018 تصميم گرفت تا روي موفقيت در تجربه مشتري متمركز شود و اين نكته را برجسته مي كند كه چگونه اين برند باعث مي شود تا اين آسانتر براي همه در رستوران ها آسان شود.

 

مك دونالد

مك دونالد به افتخار "روز ملي همبرگر" در ايالات متحده ، اولين رويداد زنده فيس بوك زنده را در سال 2016 برگزار كرد. با تقليد از سبك باب راس (نقاش و مجري تلويزيون) ، كمدين "بوين برگر" نقاشي سه گانه اي از پرتره هاي الهام گرفته از همبرگر را نقاشي كرد.

از آنجايي كه فناوري همچنان در حال رشد است و نقش اساسي در تحول صنعت دارد ، شايد مهمترين دارايي باشد كه مي تواند در ارائه تجربه مشتري بدون درز كمك كند.

 

تيم متخصص كافي شاپ فست فود پيانو متخصص در راه اندازي كافه ايتاليايي و برندسازي ديجيتال و ديجيتال ماركتينگ فست فود ،كافه،رستوران شما به سبك جهاني است.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ديجيتال ماركتينگ،
موضوع:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۹:۴۸ ] [ فرداد ]

 

علاوه غذا و نوشيدني در كافه چيزهاي ديگري هستن كه مشتري را جذب مي كند  ايده هاي خلاقانه اي كه در فضاي كافه مي بينند مدل هاي غيرعادي و جديد براي مشتري ايجاد حس هنري و رومانتيك.

نماي داخلي كافي شاپ تزيين شده با سمبل هاي مختلف و مكان هاي ثبت خاطره هاي زيباي مشتري و حتي تصويرسازي در ذهن مشتري ايجاد مي كند.

حتي فصل جديد باعث تغيير در ترافيك مشتري مي شود و با نزديك شدن به پاييز ، بسياري از مشتريان در حالت "حالت خواب زمستاني" قرار مي گيرند و روي قهوه بعد از ظهر خود مي پرند. به عنوان يك صاحب كافي شاپ ، شما يك قدرت منحصر به فرد براي القاي انرژي و احساس اجتماع در محلهخودداريد

فست فود

مغازه خود را با گل و برگ پاييز روي ميزها تزئين كنيد ، غذاهاي كوچك و كوچك كدو تنبل را در نزديكي ثبت نام اضافه كنيد و رنگ علائم صفحه من

خود را به روز كنيد. از كارمندان خلاق خود در مورد دكوراسيون استفاده كنيد. برخي از دكوراسيون هاي فصلي نشان مي دهد كه مغازه شما سرگرم كننده و شخصي است ، اما از رفتن به بالاي صفحه بر حذر باشيد. تعداد زيادي تار عنكبوتي جعلي يا مترسك مي توانند به صورت پرزدار و پريشان شوند. همه چيز

را ساده نگه داريد و آن را از دكوراسيون موجود فروشگاه خود تعريف كنيد.براي تشويق روحيه سقوط و همچنين هدايت مشتريان به فروشگاه خود ، يك رويداد

فصلي را در فروشگاه خود برگزار كنيد

كدو

با گذشت فصل ، هواي سردتر افراد را در درون خود نگه مي دارد و غروب خورشيد زود هنگام باعث مي شود كه زودتر براي شب روشن شوند. برگزاري يك رويداد بهانه اي براي مشتريان بهانه اي براي ترك خانه از سرگرمي براي شما فراهم مي آورد. يك شب ميكروفن باز ، شعر خواندن يا شب كاردستي را برگزار كنيد. از فروشگاههاي اطراف يا هنرمندان محله بخواهيد كه براي رويداد شما با شما همكاري كنند. اين رويداد باعث ايجاد يك جذابيت شخصي بيشتر براي فروشگاه شما خواهد شد و باعث مي شود مشتريان در فروشگاه شما احساس راحتي بيشتري داشته باشند و بخواهند براي بازديدهاي بيشتر دوباره به   آنجابروند.

استفاده از فرش در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ ها مرسوم نيست، اما شما مي توانيد سنت شكن باشيد، يك فرش ايراني جذاب با رنگ هاي گرم وگيرا را در خاص ترين قسمت كافي شاپ تان پهن كنيد و مشتري هاي خود را غافلگير كنيد، اين كار باعث مي شود تا شما چيز متفاوت تري را به مشتريان خود عرضه كنيد كه مسلما اين كار براي شان جذابيت و تازگي دارد.

فست فود

نشيمن هايي متفاوت براي صندلي ها و مبلمان كافي شاپ

براي نشيمن هاي صندلي ها و مبلمان كافي شاپ تان سعي كنيد كوسن ها يا بالشتك هايي كوچك درست كنيد تا مشتريان تان راحتي بيشتري داشته باشند، مطمئن باشيد با اين كار مشتريانتان زمان بيشتري را در كافي شاپ شما صرف مي كنند بدون آن كه خسته شوند.

فضايي خلاقانه براي نگه داري ماگ ها در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ

تعدادي شاخه درخت خشكيده كه به شكل يك درخت در گوشه آشپزخانه كافه تان در آمده است هم مي تواند ايده خوبي باشد براي نگه داري از ماگ ها، اين درخت زيبا مي تواند تبديل به الماني منحصر به فرد در كافه شما شود، حتي مي تواند از آن به عنوان قفسه اي براي ماگ هايي كه قصد فروش آن ها را داريد استفاده كنيد. ايده كم خرج اما متفاوت براي طراحي دكوراسيون داخلي.

نورپردازي هاي خلاقانه در طراحي دكوراسيون داخلي  كافي شاپ ها

با كمي خلاقيت مي توانيد ظاهر آن ها را تغيير دهيد و چراغ هاي منحصر به فرد خود را در فضاي داخلي كافي شاپ خود استفاه كنيد.

آويزهاي سقفي زيبا در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ ها

براي اين كه جذابيت دكوراسيون داخلي كافي شاپ تان بيشتر باشد از خود وسايلي كه استفاده مي كنيد براي تزيين فضاي داخلي هم بهره ببريد، مثلا از قهوه جوش ها، تعدادي قهوه جوش دست دوم و كهنه تهيه كنيد، آن ها را رنگ بزنيد، و آن ها را ازسقف كافي شاپ آويزان كنيد. به همين سادگي مشتيارن شما مي

توانند فضايي جذاب را تجربه كنند.

دكور فست فود

استفاده از وسايل دكوري شاخص در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ ها

در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ هاي تان از يك عنصر تزييني شاخص استفاده كنيد تا مشتريانتان هميشه كافه شما را با آن به ياد بياورند، عنصري مانند يك لوستر جذاب و گيرا يا يك گلدان قديمي گرانبها يا حتي يك تابلو بسيار نفيس. هر چيزي كه با فضاي داخلي كافه شما هماهنگي بيشتري دشته باشد.

كتابخانه هايي براي كافه ها و كافي شاپ ها

اين عناصر تزيييني شاخصي كه در قسمت قبلي از آن ها صحبت كرديم مي تواند يك كتابخانه متفاوت و هماهنگ با حال و هواي كافي شاپ باشد، كتابخانه اي به شكل فنجان هاي قهوه اي كه استفاده مي كنيد و با رنگ هايي زيبا كه چشم هر كسي را به خود خيره كند و او را مجاب كند كه حتي براي خواندن عنوان كتاب ها هم كه شده به آن مراجعه كند، درست كردن اين كتابخانه ها بسيار ساده است، فقط كافي است تا سري به مفازه نجاري محله تان بزنيد و از او كمك بخواهيد.

ماگ

منويي متفاوت براي كافي شاپ ها

سعي كنيد هر چيزي را كه مي توانيد در فضاي داخلي كافي شاپ تان خلاقانه طراحي كنيد، از روميزي ها و تابلوهاي رزرو روميزي گرفته تا منوهايي كه روي ديوار هستند، به عكس بالا نگاه كنيد تا ببنيد كه يك منوي خلاقانه چگونه مي تواند در فضاي داخلي يك كافي شاپ تبديل به عنصري زيبا و در عين حال جذاب شود.

كافه ايده

گوشه هايي در طراحي دكوراسيون داخلي كافي شاپ ها

در فضاي كافي شاپ تان گوشه اي دنج كه با مبلمان هاي راحتي مانند كاناپه ها و كوسن هاي زياد تزيين شده است داشته باشيد، اين فضاها افراد زيادي را به خود جذب مي كنند و باعث مي شوند هر كسي براي قرارهاي دوستانه و صميمي اش كافي شاپ شما را انتخاب كند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ايده فست فود،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۵:۴۳ ] [ فرداد ]

فست فود هاي پرطرفدار در جهان فست فود و بين مردم جهان

در هر كشوري يك ذائقه خاصي براي خوردن غذا وجود دارد و متناسب با آن فست فود ها هم متفاوت مي باشند و همين امر موجب افزايش درآمد در بين كافه فست فود ها در هر كشور مي شود و شركت هاي زنجيره اي متناسب با همين ذائقه فروشگاه هاي زنجيره اي را بنا مي كنند حتي سبك غذا خوردن و نحوه استفاده و دورهمي هاي موجود در هر كشور متناسب با فرهنگ و تفريحات همون كشور مي باشد در كشورهاي مسلمان و غير مسلمان نيز فرق مي كند همين شرايط مثلا خيلي از كشورها فست فود رستران بعنوان غذاخوري اصليشان مي باشند اين كشورها اصلا در منزل غذا سرو نمي كنند و بعضي از كشورها ازكافهها فقط به جنبه تفريحي نگاه مي كنند .

كشور انگليس : “چيپس و ماهي”

چيپس

چيپس و ماهي كه غذاي پر طرفدار انگليسي است به نظر مي رسد كه ورژن ارتقا يافته ي ناگت مرغ و همان سيب زميني باشد. يكي از غذا هاي راحت و سريع كه در تمامي رستوران هاي انگليسي به راحتي مي توان پيدا كرد. اين غذا براي افرادي كه بسيار گرسنه هستند اما تحمل كافي براي صبر كردن تا آماده شدن غذا را ندارند، مي باشد.

كشور ژاپن : تاكوياكي

تاكوكي

اين غذا  توپك هاي گرد سرخ شده اي كه درون آن ها با اختاپوس پر شده اند و روي آن با ماهي و سس پوشانده شده است.شايد در نگاه اول اختاپوس براي بسياري خاص و باب ميل به نظر نرسد، اما اين در حالي است كه طعم خفيف تري حتي نسبت به ماهي دارد و از آن تردتر مي باشد اين غذاي معروف ژاپني در هر كجا از اين كشور قابل دسترسي است و به خصوص در كارناوال ها سرو مي گردد اما زادگاه اصلي آن شهر اساكاي ژاپن مي باشد.

كشور مكزيك : تاكو

تاكو ها يكي از بهترين انواع فست فود ها به شمار مي رود، زيرا بر خلاف چيز برگرها كه ظرفيت محدودي براي پر كردن داخل آن ها وجود دارد، مي توان درون آن را با هر چيزي پر كرد. همچنين در انتخاب تاكو ها تنوع و تعدد بسيار زيادي وجود دارد. كه معروف ترين نوع آن بين مكزيكي ها تاكوي “كارن آسادا” است كه پايه اصلي آن زبان گاو يا ماهي است. البته بسته به ذائقه هاي مختلف ،درون آن ها را با ترتيلا و سس هاي تند و سبزيجات خوشمزه نيز مي توان پر كرد و از ديگر مزيت تاكو قيمت فوق العاده مناسب آن است.

ساتاي

كشور تايلند : ساتاي

گوشتهاي تكه اي بخش اصلي اين غذا را تشكيل مي دهد. بسياري از كشور ها نيز اين غذا را به فرم هاي گوناكون و عموما كباب سرو مي كنند ؛ اما يكيازبهترين انواع اين گوشت ها نوع تايلندي آن به نام ساتاي است. كه شامل گوشت هايي است كه به سيخ مانندي از جنس بامبو كشيده شده اند و در فضاي باز به خوبي گريل شده است و عموما با سس بادام زميني روي آن سرو مي گردد.

فو

كشور ويتنام : فو

شايد عجيب به نظر رسد، كه سوپ جز، فست فودها طبقه بندي شود اما در كشور ويتنام فوغذايي است كه به سرعت تهيه مي شود. خيلي از خيابان هاي ويتنام با دست فروش هاي محلي پر شده است كه اين سوپ محبوب را مي فروشند و همچنين به علت استقبال فراوان از اين غذا فضاهاي بسياري براي نشستن و لذت بردن از اين سوپ خوشمزه فراهم آمده است.

Image result for ‫پوپوساس‬‎

كشور السالوادور : پوپوساس

اگر با تك تك افراد اين كشوردر مورد غذا هم صحبت شويد، خواهيد ديد كه كه بارها و بارها در مورد اين غذاي خاص  ياد مي كنند. اين غذاي السالوادوري كه از آرد ذرت درست مي شود، داخل آن با لوبيا و پنير پر مي شود و سپس با روغن سرخ مي شود. سرعت زياد و آماده شدن سريع اين غذاي خوشمزه باعث شده تا هر فروشنده اي اين غذا را بتواند سرو كند و در هر جا مكاني براي استراحت و لذت بردن از اين غذا تعبيه شده است.

 

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: فست فود،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۴:۳۹ ] [ فرداد ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لينک هاي تبادلي
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب